AVIONS DE PAPER.
PAPERS (BITLLETS) SENSE AVIONS.
EL VOLAR DE QUI ESTAVA "SENSE PAPERS"
Volar és un fet, és una pràctica cada cop més habitual, ara qui no vola és perquè no vol. Han canviat els costos? Han canviat els ingressos de les persones? Han canviat les formes de fer vacances? Tot plegat ha permès a milions de persones poder agafar un avió com qui agafa el bus per anar a treballar o per desplaçar-se a comprar.
Quan "anar amb avió" era una cosa especial el valor del vol era una passada, ara el valor és ínfim, en molts casos no existeix! (com a mínim a nivell de publicitat així es diu). Avui ens podem "embarcar" sense problemes i sense cost en companyies de "baix cost"(?), i una àmplia majoria es pot permetre "l'antic luxe" de volar.
Però tanta facilitat i tanta fam de volar no sempre és correspon amb serveis assegurats, i això ho podem veure amb algun cas aillat a l'aeroport de Girona amb gent viatjant sense maletes i abandonant-ho tot, però el més greu és el fet que de cop i volta (després de parlar-ne dies) desapareix una companyia com AIR MADRID (la confusió que porta quan en parlen a la ràdio, et penses que és la crisi del "madrid", que també en té!).
Ara molts "clients" han quedat penjats, uns aquí i els altres a països llunyans. I el més trist és que una bona part d'aquests abandonats són persones emigrades que només volen viatjar al seu país i tornar-ne. Per què ha passat això? Quina promoció feia aquesta companyia en els entorns de l'emigració equatoriana, argentina, brasilenya,...? Qui són els "amos" d'aquest negoci aèri? Podrem veure com paguen els seus deutes amb les persones perjudicades i amb l'Estat que haurà de posar diners sobre la taula?
Moltes preguntes a l'aire que és on ja no podem trobar aquests avions "der Madrid".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada